عجيب ترين رستوران هاي دنيا

۳ بازديد

به گزارش كايت  (خريد انلاين سفر ) :آيا فكر مي كنيد كه پختن غذا بر روي يك آتشفشان كاري غير ممكن است؟ آيا فكر مي كنيد كه اين كاري وحشتناك است؟

 

عجيب ترين رستوران هاي دنيا


رستوران "El Diablo Restaurant "- اسپانيا

به گزارش كايت  (خريد انلاين سفر ) :آيا فكر مي كنيد كه پختن غذا بر روي يك آتشفشان كاري غير ممكن است؟ آيا فكر مي كنيد كه اين كاري وحشتناك است؟

جالب است بدانيد كه در رستوران "El Diablo Restaurant " در اسپانيا، غذاها بر روي گرماي حاصله از آتشفشاني پخته مي شوند كه آخرين بار در سال 1824 ميلادي فوران كرده بوده است. اين رستوران در سال 1969 در محل اين آتشفشان افتتاح شد. براي تهيه ي خوراكي و غذاهاي مختلف تا به امروز از حرارت بالاي حاصله از اين آتشفشان استفاده مي شود.

رستوران سارنيچ استامبول، تركيه

رستوران سارنيچ در يك آبگاه زيرزميني كه قدمت آن به 1000 سال مي رسد، قرار گرفته است. محيط اين رستوران به وسيله ي لوسترهاي آهنين روشن مي شوند. فضاي اين رستوران ما را به ياد كاخ هاي دوران حكومت سلسله ي عثماني مي اندازد و اين رستوران جايگاه ويژه اي در فهرست رستوران ها جذاب دنيا را به خود اختصاص داده است.

رستوران 360 درجه " 360 Degrees Restaurant "- پوكت، تايلند

رستوران 360 درجه در تايلند، يكي ازبهترين مناظر طبيعي را در فضاي باز جزيره ي "Layan Beach " در اخيار شما مي گذراد. با غروب خورشيد در اين جزيره، فضايي فوق العاده رمانتيك و عاشقانه بوجود مي آيد كه با جرعه اي نوشيدني، زيباتر نيز مي شود. از نكات جالب اين رستوران مي توان به نحوه ي نشستن خاص بر روي بالش ها اشاره نمود. اين رستوران يكي از بهترين مكان ها براي گذاشتن ملاقات هاي عاشقانه به شمار مي آيد.

رستوران متحرك "Stuckli Sky Dining "- سوئيس

رستوران "Stuckli Sky Dining " همچون نامي كه به آن داده شده است در روي هوا بوده و به مشتريان در آسمان سرويس مي دهد. مشتريان اين رستوران مي توانند در هوا از ناهار خود و مناظر ديدني كوه هاي آلپ لذت ببرند.

رستوران قلعه ي برفي "Snow Castle Restaurant "- كمي، فنلاند

خوردن غذا در ظروف يخي ابتكاري است كه رستوران قلعه ي برفي در فنلاند در اختيار مشتريانش گذاشته است. اين رستوران در صورت درخواست شما مي تواند به شما در اتاق هاي يخي، امكان استراحت و سپري نمودن شب را نيز بدهد. اين رستوران يخي در مكاني با زيبايي وصف ناپذير و در دماي -5 درجه، از اواخر ماه ژوئن، آماده ي پذيرايي از ميهمانان مي باشد.

رستوران "Tree Pod Dining "- بانكوك، تايلند

اتاقك هاي مجزاي اين رستوران با نام "Tree Pod Dining - Soneva Kiri in Koh Kood " از جنس بافت هاي حصير بوده و ميهمانان مي توانند بر روي درختان بلندقامت، از خوردن وعده ي غذايي و چشم انداز زيباي طبيعت لذت ببرند.

رستوران هتل "Labassin Waterfall "- فيليپين

مكان هاي عجيب همواره توجه توريست ها را به خود جلب مي نمايد. رستوران آبشار هتل " Labassin Waterfall Restaurant - Villa Escudero Plantations and Resort " نيز در فيليپين يكي از همين مكان هايي است كه به شدت مورد توجه توريست ها واقع شده است. با اين كه اين آبشار مصنوعي بوده و خالق دست بشر است، ولي توانسته است مشتريان و دوست داران مكان هاي غيرعادي در دنيا را به خود جذب كند. منوي اين رستوران حاوي انواع غذاهاي فيليپيني بوده و بر اساس نظرسنجي مشتريان، از كيفيت بالايي برخوردار است. جالب اينجاست كه هزينه ي يك وعده ناهار يا شام در اينجا نسبتا ارزان بوده و مشتريان مي توانند پس از صرف وعده ي غذايي خود، از راه رفتن در ميان آبهاي گرم آبشار لذت ببرند.

رستوران ژول ورن "Le Jules Vernes "- پاريس، فرانسه

اگر شهر پارس لقب رمانتيك ترين شهر دنيا را به خود اختصاص داده است، پس مي توان رستوران "Le Jules Vernes " را نيز رمانتيك ترين دستوران دنيا نام نهاد. به رستوراني كه در ارتفاع 125 متري از سطح زمين شهر زيباي پاريس را در زير پاي شما قرار مي دهد، لقب ديگري نمي توان داد. عنوان يكي از بهترين رستوران هاي دنيا به ارتفاع و ديد زيباي اين رستوران خلاصه نمي شود. چند سال پيش، خود شخص "آلبونا لوكاسا" كه اكنون مهمترين رستوران دار فرانسه به شمار مي آيد، مديريت ژول­ورن را بر عهده گرفته است. به همين دليل است كه عنوان يكي از بهترين ها از همه لحاظ شايسته ي اين رستوران است.

رستوران "Treehouse "- نيوزلند

در نيوزلند يا همان زلاندنو رستوراني وجود دارد كه بر روي درخت "Yellow Treehouse " ساخته شده است. براي صرف غذا در اين رستوران مي توان به راحتي از درخت بالا آمده و در پشت ميزهايي چوبي و در هوايي تميز، از وعده ي غذايي خود لذت كامل برد. رستوران "Yellow Treehouse " به معناي واقعي بر روي يك درخت سرو و در ارتفاع 10 متري از سطح زمين ساخته شده است. ديواره هاي اين رستوران از چوب هاي روشن و شيشه ساخته شده و احساس معلق بودن در هوا را به انسان مي دهد.

رستوران فصلي "Grotta Palazzese " پوليگنانو آماره، ايتاليا

اين رستوران در جنوب كشور ايتاليا قرار دارد و با چشم انداز زيباي درياي آدرياتيك، لحظاتي زيبا را به زندگي شما مي بخشد. رستوران در قلب يك غار با نام "كالكر" بنا نهاده شده و تنها در فصل تابستان آماده پذيرايي از ميهمانان و مشتريان است.

رستوران زير آب "Ithaa Undersea "- جزيره ي رنگالي، مالديو

رستوران زيرآب "Ithaa Undersea "، در مجمع الجزاير مالديو و در عمق 5 متري در زير آب واقع شده است. اين رستوران در ميان دو جزيره ي خصوصي هتل " Conrad Maldives Rangali Island Hotel " قرار گرفته است و سقف شيشه اي آن با ديد 270 درجه، نمايي بسيار زيبا از دنياي زير آب را به شما هديه مي كند.

اين رستوران تنها مي تواند 14 مشتري را در خود جاي دهد و به همين خاطر، رزرو ميز در آن كار ساده اي نيست. كساني كه مايل به صرف نهار و يا شام در اين رستوران هستند بايد حداقل از 14 روز قبل براي رزرو جاي اقدام نمايند. لازم به ذكر است كه ورود افراد زير 12 سال به اين رستوران ممنوع مي باشد.

سامانه كايت (خريد آنلاين سفر) با توجه به تجربه كافي در برگزاري تور مسافرتي و سفر به شما پيشنهاد مي دهد تا از تورهاي ارزان قيمت و پكيج هاي مسافرتي كايت استفاده نماييد. با استفاده از پكيج هاي مسافرتي با قيمت مناسب مي توانيد سفري دلنشين را در كنار كايت تجربه كنيد. شما مي توانيد مطالب آموزشي درباره سفر و جاذبه هاي گردشگري را در وب سايت كايت دنبال كرده و از آخرين آفرهاي كايت و تورهاي لحظه آخري ، نرخ خريد بليط هواپيما و هتل و چارتر مطلع گرديد.

يا:

براي اطلاع از قيمت هاي به روز بليط هواپيما و رزرو هتل و تور مسافرتي و چارتر مي توانيد با تيم حرفه اي كايت تماس بگيريد :

شماره تماس 75097000

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.